DARMOWA DOSTAWA JUŻ OD 200 ZŁ! WYSYŁKA W CIĄGU 48H! 14 DNI NA ZWROT!

Szukaj

Zwroty / wymiany / reklamacje

Informacje wstępne

Wszystkie produkty oferowane przez sklep Lovthes są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.

W czasie 6 miesięcy od wydania towaru obowiązuje domniemanie niezgodności towaru z umową.

Po upływie tego czasu klient musi wykazać, że wady powstały w wyniku błędu produkcyjnego.

1.WYMIANA

Nie trafiłeś z rozmiarem? Wymiany z nami to nie problem! Ty pokrywasz koszt odesłania towaru,

my pokrywamy koszt wysłania nowej pary.

Skontaktuj się z nami, w celu rezerwacji rozmiaru na jaki chcesz dokonać wymiany.

Zwracany towar należy odpowiednio zapakować (pudełko proszę zapakować w papier lub folię, a dopiero potem skleić taśmą)
i przesłać na adres:

Lovthes

ul. Wolności 9a

42-286 Koszęcin

tel. 533-430-990

Do przesyłki prosimy dołączyć wypełniony Formularz wymiany

Pobierz go tutaj

UWAGA: Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy nie będzie nosił śladów użytkowania
oraz zostanie odesłany z kompletną jego zawartością.

2.ZWROT

Masz 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny.

Przelewu dokonujemy najszybciej jak to możliwe (maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania przesyłki).

Zwracamy wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszt dostarczenia. Koszt odesłania Towaru ponosi kupujący.

Zwracany towar należy odpowiednio zapakować (pudełko proszę zapakować w papier lub folię, a dopiero potem skleić taśmą)
i przesłać na adres:

Lovthes

ul. Wolności 9a

42-286 Koszęcin

tel. 533-430-990

Do przesyłki prosimy dołączyć paragon oraz wypełniony Formularz zwrotu

Pobierz go tutaj

UWAGA: Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy nie będzie nosił śladów użytkowania
oraz zostanie odesłany z kompletną jego zawartością.

3.REKLAMACJA

Zgłoszenie reklamacji przez Konsumenta może nastąpić w formie dowolnej np. telefonicznie pod numerem

+48 34 38-76-990, +48 533-430-990 lub pocztą elektroniczną na adres: lovthes@gmail.com

Konsument zobowiązany jest w ciągu 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji, odesłać towar na adres

Lovthes

ul. Wolności 9a

42-286 Koszęcin

tel. 533-430-990

wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym

Pobierz go tutaj

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji najpóźniej w terminie 14 dni od dnia jej zgłoszenia przez Konsumenta.

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zgłoszonej przez Konsumenta, Sprzedawca doprowadza towar do stanu zgodnego z umową sprzedaży zgodnie z żądaniem Konsumenta poprzez nieodpłatną naprawę lub wymianę towaru na nowy. Jeśli wymiana lub naprawa narażałaby Konsumenta na znaczne niedogodności Sprzedawca, zgodnie z treścią żądania Konsumenta, obniży cenę lub zwróci pełną należność za reklamowany towar.

Reklamacji nie podlegają:

a) uszkodzenia mechaniczne,

b) uszkodzenia powstałe na skutek niewłaściwego używania obuwia oraz nieodpowiedniej konserwacji,

c) elementy ozdobne np. paski, guziki, gumki,

d) naturalne zużywanie się obuwia,

e) odbarwianie się wnętrza obuwia wykonanego ze skór podszewkowych naturalnych pod wpływem potu lub mocnego przemoczenia,

f) różnica w kolorze i strukturze skóry oraz załamania, zmarszczenia powstałe w trakcie użytkowania wynikające z naturalnych właściwości skóry.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów